Le patch de SOUL V1.3
Page 1 sur 1
Le patch de SOUL V1.3
Voici le nouveau patch qui arrive quelque temps après sa version précédente. Surtout pout le Netcode du live mais aussi pour du réajustement. A vous de juger.
Source : http://shoryuken.com/2012/04/17/soul-calibur-v-system-update-1-03-patch-notes/
Soul Calibur V System Update 1.03 Patch Notes
by Delriach on April 17th, 2012 at 12:31 pm
It looks like Namco has released another patch for Soul Calibur V. Version 1.03 isn’t nearly as comprehensive as last month’s patch but there are a few notable differences. According to Jaxel from 8WayRun, the patch fixes the network issues caused by the previous update and also contains a few balance changes. Below you’ll find the Japanese patch notes along with Jaxel’s translations underneath.
Battle System Adjustments
特定のタイミングでヴィオラ、ツヴァイの攻撃が相手からのダメージを無効化できていた現象について対処しました。
Attack phenomenon was addressed where Viola and Z.W.E.I. could reset the damage scaler.
Algol
66A+B: 2段目の空中ヒット時に相手に与える効果を変更し、浮かせ状態の高さを低くしました。
66A+B: – Reduced the height of the launch state on the second hit.
Astaroth
236236A+B+K(アギュル・セステムス): 前回の修正に加え、特殊なしゃがみ操作によっても回避される現象について対処しました。
236236A+B+K: – Fixed a glitch where the opponent could 1-frame duck the command throw in certain states (such as back-turn)
Ivy
236236A+B+K(流転せよ、奇なる運命): 前回の修正に加え、特殊なしゃがみ操作によっても回避される現象について対処しました。
236236A+B+K: – Fixed a glitch where the opponent could 1-frame duck the command throw in certain states (such as back-turn)
Leixia
クリティカルエッジ: 技自体の硬直時間を増やしました。
236A+B+K: – Reduced the hit stun time on Leixia’s critical edge so that she can no longer combo from it. (This probably prevents her from doing a critical edge into critical edge)
Mitsurugi
236B(差踏岩戸割): 特定の条件で、通常の236Bと同等の攻撃発生で出せた現象について対処しました。
236B: – Glitch fixed… although I have no idea what that was.
Viola
オーブ設置時6B+K: ガード時に相手に与える効果を変更し、強制立ち状態にならないようにしました。
6B+K: – Changed the affect of a guarding opponent so that they are no longer forced to a standing position out of crouch.
クリティカルエッジ: ガード時に相手に与える効果を変更し、強制立ち状態にならないようにしました。
236A+B+K: – Changed the affect of a guarding opponent so that they are no longer forced to a standing position out of crouch.
Z.W.E.I.
66A+B: 技自体の硬直時間を増やしました。
66A+B: – Recovery time of the move has been increased. Reduced the length of block stun for the opponent.
Source : http://shoryuken.com/2012/04/17/soul-calibur-v-system-update-1-03-patch-notes/
blackos- Admin
- Messages : 986
Date d'inscription : 09/03/2010
Localisation : Guyane Française
Sujets similaires
» Le patch notes de Soul v1.02
» Vidéos du Top 4 de Soul !
» Soul Calibur ?
» Résultat Soul Arena 6
» Bleach : Soul Ignition
» Vidéos du Top 4 de Soul !
» Soul Calibur ?
» Résultat Soul Arena 6
» Bleach : Soul Ignition
Page 1 sur 1
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
|
|